Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, że stworzenie witryny e-sklepu nie wystarcza. Trzeba postawić na regularny monitoring zmian czy obserwację algorytmów, które często ulegają modyfikacjom. Co więcej, pozycjonowanie pod kątem SEO jest uzupełniane jedną z popularniejszych form promocji, określaną jako kontekstowa reklama sklepu internetowego. We wszystkich działaniach nieocenione jest wsparcie specjalistów z zakresu marketingu. Jeżeli chcesz znaleźć się na szczycie w rankingach wyszukiwania, nie zwlekaj i zatrudnij pomoc ekspercką.
Między młotem a kowadłem
Zanim zaczniesz poszukiwania partnera, powinieneś znać podstawowe zasady SEO, aby wiedzieć, na co zwracać uwagę. Dowiedz się, czym jest content marketing oraz link building – dwa główne filary SEO. Na co zwracać uwagę przy wyborze firmy?
- Przede wszystkim zrób research, zobacz, jak szeroką ofertę znajdziesz w Łodzi.
- Nie wybieraj agencji, która jest słabo widoczna w sieci.
- Przejrzyj cennik oraz ofertę.
- Zwróć uwagę na typ rozliczeń oraz okres wypowiedzenia.
- Sprawdź, czy agencja tworzy własne materiały SEO (blogi, media społecznościowe, case study).
- Poproś o referencje oraz sprawdź komentarze wcześniejszych klientów.
Kontekstowa reklama sklepu internetowego – czym jest i jakie stwarza możliwości?
Kontekstowa reklama sklepu internetowego to jedna z najbardziej znanych form promocji w sieci internetowej. Jej działanie opiera się na tym, że wyświetla komunikaty reklamowe użytkownikom, którzy faktycznie są zainteresowani daną usługą bądź produktami. Konkretna reklama pojawia się na skutek wpisanej frazy przez internautę. Następnie system na podstawie konkretnego zapytania, prezentuje zbliżone tematycznie reklamy.
To przybliża Cię do jednego celu, jakim jest – skorzystanie z Twojej oferty przez potencjalnego klienta i wygenerowanie zysku. Prowadzisz firmę nastawioną na sezonowość? A może świadczysz usługi notarialne bądź prawne? Kontekstowa reklama sklepu internetowego to rozwiązanie dla Ciebie.
Korzyści ze współpracy z agencją SEO
Po pierwsze, kompetencje. Liczba narzędzi, którymi dysponuje agencja, jest znacznie większa niż w przypadku samodzielnej optymalizacji. Od specjalistów IT, programistów, po marketing i promocję. Oferują więc holistyczną usługę.
Po drugie, bezpieczeństwo. Korzystając ze wsparcia firmy, unikniemy nieświadomych, potencjalnych błędów, które mogą sprowadzić na nas kary od Google. Dodatkowo agencja zadba o bezpieczeństwo w postaci certyfikatów i protokołów, aby zapewnić wyższy poziom UX.
Po trzecie, większa widoczność. Możesz mieć pewność, że działania agencji SEO będą długotrwałe. Specjaliści dbają o nadążanie za aktualizacjami wyszukiwarek i poprawienie strony, aby nie spadła w rankingu.
Po czwarte, czas. Oddając komuś to żmudne i długotrwałe zadanie, możesz zaoszczędzić wiele czasu i energii. Zamiast skupiać się na SEO, możesz wzbogacać swoją ofertę.
Po piąte, mniejsze koszty. W perspektywie czasu, choć współpraca z firmą może wydawać się kosztownym wydatkiem, jej koszty są niższe niż w przypadku strategii SEM. Efekty natomiast utrzymują się znacznie dłużej.
Pozycjonowanie – jak weryfikować działania firmy SEO?
- Monitoruj słowa kluczowe.
- Analizuj linki zewnętrzne.
- Pilnuj konwersji.
- Sprawdzać, czy ruch stoi w miejscu, a co gorsza spada.
- Przeglądaj raporty i sprawozdania.
- Zadawaj pytania.
Dlaczego biznes online to przyszłość?
Wiele firm rozpoczyna swoją działalność stacjonarnie, a potem przenosi się do sieci internetowej. Wynika to przede wszystkim z postępu technologicznego oraz nowych możliwości, jakie stwarza wirtualna rzeczywistość. Wśród nieobeznanych w cyfrowym świecie przedsiębiorców, unikniesz wszelkich komplikacji i będziesz mógł cieszyć się pierwszymi rezultatami.